پرسشنامه مشخصات بانوان فعال در عرصه های علمی، فرهنگی، پژوهشی، ورزشی، کارآفرینی و ... 

 

پیام مدیر کل انتقال خون فارس بمناسبت هفته بسیج

تا وقتی که این کشور و این ملت به امنیت احتیاج دارد ،به نیروهای بسیج وبه انگیزه بسیج و به عشق و ایمان بسیجی احتیاج دارد. حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)

بسم ا..الرحمن الرحیم

در هفته ای قرار داریم که بوی عطر شهادت و ایثارو فداکاری به مشام میرسد. هفته ی بسیج یاد آور رشادت ها و از خود گذشتگی انسان هایی است که با شجاعتی بی نظیر در مقابل هرگونه تجاوز استکبار، مردانه ایستادند و با جان فشانی فصل جدیدی را در تاریخ رقم زدند.بسیج ، مردمی ترین تفکری است که در دامان ایمان و تقوی پرورش یافته و حضورش در جامعه ی ایرانی بستر ساز امنیت و آرامش و تداعی کننده ی عزت و سربلندی است. نام بسیج برگرفته از همه آرمان ها و اهداف مقدس و ارزشمند است .اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج  و سالروز تاسیس این نهاد مقدس به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره )را،به دریادلان و لشکریان مخلص خدا تبریک گفته و ضمن افتخار به بسیج و تفکر بسیجی ،آرزوی سربلندی و موفقیت روز افزون برای این عزیزان دارم .  

دکتر محمد حسین کریمی

مدیر کل انتقال خون فارس

 

 

 

 

اهدای خون سالم ، برای نجات جان مادران

 

 

شماره حساب كمكهاي مردمي انتقال خون استان فارس اعلام شد (حساب هداياي خاص) 

روابط عمومي انتقال خون استان فارس به آگهي عموم مردم مي رساند افراد خير استان مي توانند كمكهاي نقدي خود را به حساب سيباي بانك ملي ايران شعبه كوثر به شماره حساب 2173423002002 واريز نماييد.

 

استخدام پزشک:

اداره کل انتقال خون استان سیستان و بلوچستان جهت تکمیل کادر پزشکی خود به تعدادی پزشک برای کلیه شهرستانهای استان نیاز دارد.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09158644325 جناب آقای حشینی تماس حاصل نمایند.

 

رسول خدا(ص) فرمودند:

 کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد ، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهد رسید  - بحارالانوار ، ج 83 ، ص20

 

7 توصيه طلائي براي پيشگيري از اضافه وزن و چاقي

1. مصرف انواع فست فودها را كاهش و مصرف انواع سبزي ها و ميوه ها را افزايش دهيد.

2. روزانه بيش از 2 ساعت از كامپيوتر و يا تلويزيون استفاده نكنيد.

3. از انواع شير و لبنيات كم چرب استفاده كنيد.

4. از مصرف انواع نوشابه هاي گازدار ، آب ميوه هاي صنعتي و تنقلات كم ارزش اجتناب كنيد.

5. روزانه 30 دقيقه فعاليت بدني يا پياده روي داشته باشيد.

6. از مصرف روغن جامد خودداري و مصرف ديگر روغن ها را كاهش دهيد.

7. براي كاهش وزن از رژيم هاي غذايي خودسرانه بپرهيزيد.